16 March 2012

EN B in memory

Pin It
Untuk entry kali ini,aku dedikasi khas untuk en B...homeless cat yang aku kutip setelah tiap2 hari aku dan mode perhatikan terkedek2 lalu depan rumah aku...sambil menjeling2 manja ke arah kami...En B ni golongan OKU...sebelah telinganya cacat..aku agak kecacatan semenjak lahir...setelah menyiasat lebih kurang dan kami pasti kucing ni tidak bertuan...aku dan mode ambik keputusan untuk mengambil en B masuk ke dalam keluarga kami...tapi jodoh kami bersama en B sekejap je...walaubagaimana pun,sepanjang En B bersama kami,keletah dan gelagat en B sangat menghiburkan kami..aksi2 manja,lazy dan gaya playboy dia memang membuatkan kami rindu...

gaya cam mafia...tapi sebenarnya en B ni penakut bangat












renungan playboy

















we missed u!!


modE&HoneY.inc™ 2012

No comments:

Post a Comment

Mode and honey - our timeline story....